REVIJA NA LEDU #33

Revija na Ledu

Objavljeno 14.11.2017. pod Revija na ledu
pljuni istini u oči

U broju 33. Revije na ledu Sale Veruda govori o “sudaru iza bine”,

Na nedavnom nastupu Saše 21 u Rijeci – sudar iza bine! … povodom 20. rodjendana Dallas shopa, Splitska ulica u kojoj je smještena ta trgovina u popodnevnim satima bila je zatvorena za promet da bi se na potezu izmedju Rive i Korza mogao nesmetano odvijati glazbeni program.
Oko 15:30 vozeci Rivom u svom Renaultu i sa otvorenim prozorima (riječka registracija, podaci poznati redakciji) Vesnu V. (23) “napao” je zvuk koji je u tom trenutku dolazio sa bine. Kao mornar omamljen zovom Sirena, prestala je pratiti i promet i cestu, oduševljena izvedbom Saše 21, a usred te svirke gitarista Sale Veruda izveo je svoj čuveni skok sa pojačala! Fascinirana Vesna V. (23), da bi tu scenu što bolje vidjela naglo je zakočila zaustavivši se tik do pozornice. Takodjer koncentrirana na Sašu 21 u nju se svojim Fiatom zabila Marija M. (24), koja očito nije držala propisani razmak. Dalje, kao treži u nizu, u njih se zamalo svom silinom zabio Ivo I. (29) koji je ipak uspio u zadnji tren zakočiti i tako prekinuti seriju lančanog sudara (kasnije je izjavio da bi mu bilo dobro da se zabio u obje…).
Da ironija sudbine bude veca Saša 21 su tada upravo izvodili svoj najveći hit “Vesna 2”.
Kako se sve to izdešavalo munjevitim brzinom nitko od prisutnih reportera nije stigao reagirati i fotkati taj sudar pa prilažemo scenu sa nedavnog nastupa Saše 21 na VLP festivalu u pulskom Uljaniku.

Saša 21

“Pljuni istini u oči” je ploča koja se ne posuđuje, prolazimo kroz program A&M festivala 2017.

U Dnevnom boravku Rojca, 23. studenog s početkom u 19 sati bit će prikazan dokumentarni film redateljice Varje Močnik „LP film Buldožer – Pljuni istini u oči“ ( Nord Cross Production). Grupa Buldožer na svojem debi albumu „Pljuni istini u oči“ (1975) predstavila je jedinstveni spoj mnogih glazbenih i kulturnih utjecaja od alternativnog rocka do popa i jazza. Zajedno sa naslovnicom i sadržajem donijeli su nešto drugačije od prevladavajućih trendova na jugoslavenskoj popularnoj glazbenoj sceni sredinom sedamdesetih godina. Njihovi scenski nastupi bili su manične eksplozije kreativnog ludila koje su šokirale ili nadahnule publiku. Tekstovi su bili poezija ironije i apsurda, a odnos grupe prema medijima bio je već u doba socijalizma, kad nismo čuli za PR, grandiozan i ​​manipulativan.

; plus standardno trkeljanje.

Oznake: , ,

RSS 2.0 | trackback